Molinberry – aromaty do e-papierosów

Dla marki Molinberry oferującej wysokiej jakości skoncentrowane aromaty do e-papierosów stworzyliśmy stronę, w języku angielskim, dedykowaną na rynki zachodnie. Strona przygotowana została w języku angielskim i

Jawny Lublin – zarządzanie budżetem miasta

Strona poświęcona gospodarowaniu pieniędzy na potrzeby budżetu miasta. Wyposażona w algorytm obliczania jaka część Twoich dochód przeznaczana jest na poszczególne wydatki z budżetu miasta. JawnyLublin

SprawdzMiasto – portal: porównywarka danych publicznych o jakości życia w Polsce

Uruchomiliśmy portal internetowy SprawdzMiasto.pl, którego celem jest prezentacja danych publicznych dotyczących jakości życia w 18 największych miastach w Polsce. Umożliwia on m.in. porównanie kosztów życia

Animowana kartka świąteczna

Dla Centrum Medycznego Luxmed przygotowaliśmy animowaną kartkę Bożonarodzeniową z życzeniami dla wszystkich pacjentów i pracowników placówki. Animowana karta świąteczna została przygotowana w technologii Flash z

Spot reklamowy dla MPK Lublin

Na potrzeby kampanie reklamowej promującej akcję Bus Bonus dla MPK Lublin przygotowaliśmy animowany spot reklamowy z lektorem do emisji w telewizji i Internecie.

Strona internetowa dla zespołu Lubelska Federacja Bardów

Dla znanego lubelskiego zespołu muzycznego opracowaliśmy nową stronę internetową wyposażoną w moduł aktualności, koncertów, newslettera, galerię zdjęć i filmów oraz dyskografię zespołu. Zapraszamy do odwiedzenia

Hotel Żubrówka Białowieża – spoty promocyjne

Dla Hotelu Żubrówka w Białowieży opracowaliśmy animowane spoty reklamowe na potrzeby telebimów, telewizji oraz reklamy w Internecie. Dodatkowo przeprowadzone zostały akcje outdoorowe na zewnętrznych nośnikach

Strona internetowa firmy Neder-Tax

Dla firma Neder-Tax, która pomaga od kilku lat osobom pracującym za granicą odzyskać nadpłacony podatek oraz uzyskać zasiłki na dzieci, przygotowaliśmy nową stronę z systemem obsługi

Kampania outdoor’owa

Wraz z firmą Mondelez opracowaliśmy spot promujący czekoladę Alpen Gold oraz przeprowadziliśmy outdoorową akcję reklamową.

Serwis internetowy dla Spa Orkana

Nowa strona internetowa dla Spa Orkana w Lublinie powstała po kilkumiesięcznej współpracy w celu oddania w strukturze serwisu jak najlepiej bogatej oferty obiektu. Spa oferując

Outdoor dla Praktikera

Dla sieci sklepów PRAKTIKER wdrożyliśmy kampanię outdoorową na telebimach usytuowanych przy głównych skrzyżowaniach ulic w Lublinie.   Specyfikacja projektu: DOBÓR NOŚNIKÓW I WDROŻENIE EMISJI NA

Serwis internetowy dla Polonii

Link To Poland, to serwis internetowy stworzony dla Polonii, którego celem jest publikacja artykułów dla Polaków za granicą. Strona obsługuje dwa języki polski oraz angielski

Kampania outdoorowa dla RTV Euro AGD

Dla sieci sklepów RTV Euro Agd wdrożyliśmy kampanię outdoorową na elektronicznych nośnikach LED usytuowanych przy ulicach oraz w sieci autobusów miejskich.   Specyfikacja projektu: DOBÓR

Kompleksowa obsługa firmy Syntea S.A.

Dla firmy Syntea S.A. lidera w zakresie edukacji oferujący kompleksowe usługi z zakresu szkoleń, kursów, studiów podyplomowych, certfikacji, praktyk oraz pośrednictwa pracy opracowaliśmy szeroki zakres

System identyfikacji wizualnej Kancelarii BWW

Dla warszawskiej Kancelarii Prawnej J. i M. Bieniak, M. Wielhorski i M. Wojnar. Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska opracowaliśmy system identyfikacji wizualnej wraz z