Linki sponsorowane AdWords

Linki sponsorowane – pozycjonowanie strony internetowej

Co robić, gdy wybrane słowa i frazy są trudne do wypozycjonowania w naturalnych wynikach Google w krótkim okresie czasu, albo ich koszt jest zbyt wysoki?

Kiedy stosować linki?


linki sponsorowaneKiedy frazy, pod którymi chcemy pojawiać się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google są bardzo trudne do wypozycjonowania, z pomocą przychodzą nam linki sponsorowane. Ta forma reklamy świetnie spełnia swoją rolę, gdy chcemy dotrzeć do wybranej grupy odbiorców, poszukujących konkretnych usług i produktów.
Sam możesz zdecydować jak duże środki chcesz przeznaczyć na kampanię, a rozliczasz się z kosztu za kliknięcie (CPC). Google AdWords znakomicie sprawdza się gdy akcję planujemy na okres maksymalnie kilku miesięcy lub chcemy rozszerzyć zasięg pozycjonowania w naturalnych wynikach o dodatkowe frazy. Reklama trafia bezpośrednio do grupy docelowej poszukującej wybranej oferty. Już po kilkunastu minutach od uruchomienia kampanii zauważalne są wyniki.

Korzyści


  • rozliczenie w postaci płatności za akcję (CPC: płacisz tylko za kliknięcia w reklamę) lub w formie płatności za 1000 wyświetleń CPM. Koszt kliknięcia uzależniony jest od konkurencji pod wybrane frazy,
  • 100% mierzalność efektów kampanii,
  • możliwość precyzyjnego określenia targetu reklamy na miasto, region czy kraj,
  • pełna kontrola nad budżetem reklamowym,
  • efekty widoczne natychmiast,
  • możliwości optymalizacji prowadzonych kampanii reklamowej (łatwość testowania skuteczności słów kluczowych, możliwość dokonywania zmian w trakcie trwania promocji, itd.),
  • raport po przeprowadzonej kampanii,

Kupon Google AdWords


Do zamówionej kampanii otrzymasz od nas kupon na dodatkowe 200 zł. Pozwoli to dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców i przetestować możliwości jakie daje ta forma reklamy.