Banery reklamowe w Internecie

Internetowe banery reklamowe

Aby akcja promocyjna w Internecie przyniosła właściwy efekt, musi nie tylko docierać do właściwej grupy docelowej, ale również mieć atrakcyjny design. To jak opakowanie produktu na półce sklepowej, które pozwala przyciągnąć wzrok i zaabsorbować uwagę potencjalnego klienta.

Jak reklamować się dzięki banerom w Internecie?


Przy pomocy graficznych form reklamy w Internecie, możesz przeprowadzić skuteczne kampanie wizerunkowe, budujące markę firmy w oczach internautów. Typowa reklama banerowa może zostać wzbogacona o spoty wideo, elementy rich media (formularze, gry), banery na warstwach i w formie rozwijanych animacji.

Rozliczenia następują za ilość wyświetleń (CPM), za czas obecności na stronie (flat free), oraz CPA/CPC czyli za akcję lub kliknięcie.

Przygotowane banery umieszczamy na serwisach internetowych, które szczegółowo dobieramy pod względem tematyki, z możliwością targetowania po wieku, demografii, lokalizacji i wielu innych. Dzięki współpracy z naszą agencją, zyskujesz kompleksową obsługę od pomysłu po realizację, dobór serwisów oraz atrakcyjne rabaty.

Twój baner może trafić również do sieci afiliacyjnej, w które dotrze do wybranych użytkowników stron z wybranej kategorii.
Banery mogą być statyczne lub dynamiczne (swf), które silnie przyciągają wzrok i pozwalają na interakcję z użytkownikiem.

Rodzaje banerów internetowych


Formy reklamy wizerunkowej mogą być promowane w postaci:

  • Billboard (750x100px)
  • Double billboard (750x200px)
  • Triple billboard (750x300px)
  • Wideboard (950x200px)
  • Double Wideboard (950x300px)
  • Screening (reklama w tle strony + baner)
  • Navibox (300×350)
  • Halfpage (300×600)
  • Boks śródtekstowy (300×250)
  • Skyscraper (160×600)
  • Tapeta
  • Toplayer (na warstwie)
  • Expend Corner (rozciąganej na całą stronę z rogu)
  • Flood Ad (pasek na dole strony)
  • Scroller (przewijany pasek w dole strony)
  • Double billboard (750x200px)