Doradztwo e-marketing

Analiza użyteczności strony WWW

Strona internetowa to pierwszy kontakt klienta z firmą, to jak wejście do firmy i pierwsze wrażenie.

Czy potencjalny klient łatwo wyszuka potrzebne informacje na Twojej stronie WWW? Czy otrzyma informacje o promocjach i wartych uwagi nowościach w przyjazny sposób? Czy pozostanie na stronie dłużej niż 2 minuty, a współczynnik odrzuceń będzie na relatywnie niskim poziomie?

Czym jest analiza użyteczności?


Optymalizacja strony lub serwisu internetowego jest działaniem, które może w znaczny sposób zwiększyć oglądalność strony WWW, zatrzymać klientów i zwiększyć współczynniki konwersji z gościa na klienta. Odpowiednie rozmieszczenie elementów, czas reakcji i łatwość odnajdywania informacji mogą zadecydować, czy to właśnie Twój produkt czy usługa zostanie wybrana.

W ramach analizy użyteczności badamy przede wszystkim:

  • aktywność użytkowników
  • użyteczności elementów
  • konwersja akcji

 

Co daje audyt użyteczności strony?


Analiza użyteczności dostarczy Ci informacji:

  • jak przyśpieszyć dostęp do informacji
  • zwiększyć zainteresowanie użytkowników treścią
  • jak wydłużyć czas pobytu klienta na stronie
  • zwiększyć ilość użytkowników po uporządkowaniu elementów
  • skrócić czas dokonywania zamówień czy wypełniania formularzy