Najlepsze kampanie reklamowe na monitorach LCD
Najlepsze kampanie reklamowe na monitorach LCD

1. Pepsi Max Unbelievable Bus Shelter

Pepsi Max zgodnie ze swoją strategią promocji niemożliwe jest możliwe, odnoszącego się do słodkiej Pepsi Max bez cukru, zaskoczyła pasażerów komunikacji miejskiej oczekujących na przystanku. Zaangażowane zostały wielkie roboty, statki UFO, spadające meteoryty, potwory z kanałów. Nagraną akcję promocyjną na przystanku po jej zamieszczeniu w sieci obejrzało ponad 7 mln ludzi (tylko na kanale Pepsi).

 

2. Tweet To Eat

Walkers Crisps, to angielskiej firmy, która przeprowadził kampanię promocyjną „Do Us A Flavour” z wykorzystaniem ekranów LCD na przystanku autobusowym.  Ludzie chcą być zaskakiwani i stale potrzebują czegoś innowacyjnego i ekscytującego aby skupić ich uwagę na kampanii. Dlatego też Walkers wprowadził kampanię „Tweet To Eat”, gdzie na maszynie wydającej chipsy zamontowano monitor symulujący wnętrze maszyny, w której miał siedzieć znany angielski piłkarz Gary Lineker.

W ramach kampanii na przystankach autobusowych zostały zainstalowane dwie maszyny z wirtualnym piłkarzem w środku. Gery podejmuje interakcję z osobami oczekującymi na przystankach na autobus. Macha do nich, robi z nimi zdjęcia, a przede wszystkim odbiera od nich powiadomienia na Twitterze w zamian za które, wydaje paczkę chipsów.

Kampania wprowadziła innowacyjny oddech do oklepanych form reklamy, jest element hojności, element zaskoczenia, a przede wszystkim sprawie sporą radość uczestnikom akcji i potrafi porządnie rozbawić.

 

3. Makes your hair come alive

Firma Apotek - Swedish Pharmacy umieściła ekrany LED na stacji metra. Obraz przedstawia kobietę o ładnych, zadbanych włosach, ale to nie wszystko. Ekran został połączony z sensorem czułym na fale dźwiękowe. W momencie gdy na peron wjeżdżały wagony metra włosy dziewczyny zostają rozwiewane przez powiew wiatru. Efekt zdecydowanie przyciągał uwagę i odróżniał akcję od tradycyjnych form przekazu.

 

4. The Walking Dead 5

Stacja FOX reklamuje jeden z najbardziej popularnych seriali w telewizji kablowej. Reklama na przystanku autobusowym z wykorzystaniem monitora LCD ma za zadanie stworzyć iluzję realnych postaci zombi stojących obok przystanku i nastraszyć osoby oczekujące na autobus.

 

Zapytaj nas co możemy zrobić aby Twoja reklama również wyróżniła się na tle konkurencji: Ambient i Outdoor.

Tagi: , , , , , , ,

Komentarze
Opublikuj komentarz

Brak komentarzy

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>